Produkcja balonów reklamowych buYfjna3Xhj8eAGM9YZLO3WXPg5DNX, 2019-09-19 Trudno wyobrazić sobie coś bardziej ciekawego, niż produkcja balonów. Można się zastanawiać czy jest to skomplikowane i czasochłonne. Odpowiedź na to pytanie jest znacznie trudniejsza do udzielenia, niż można się spodziewać. Balony reklamowe powstają bowiem w wieloetapowym procesie i składają się z szeregu rozmaitych czynności do wykonania. Jedną z takich jest na przykład przygotowanie lateksowej mieszanki, z której następnie balony takie powstaną. Dodatkowo, bardzo wiele czasu zajmuje również samo przygotowanie nadruków, co niejednokrotnie wiąże się z potrzebą kilku stopniowego nadrukowania, w zależności od rodzaju projektu. Mimo to, balony reklamowe produkowane są z małym udziałem ludzi. W rzeczywistości wszystkie prace wykonuje skomputeryzowana linia produkcyjna, zaprogramowana wcześniej przez człowieka. Bardzo ważnym etapem w każdej produkcji balonów jest dopasowanie rozmiaru do potrzeb klientów. Odbywa się to poprzez właściwe dawkowanie mieszanki lateksu. Im jest jej więcej, powstaną większe balony z nadrukiem. I odwrotnie. Zawsze należy również zwracać uwagę na to, od jakiego producenta kupujemy balony reklamowe. Na polskim rynku nie brakuje firm zagranicznych oraz krajowych, zajmujących się sprzedażą towaru o różnych parametrach jakościowych. W każdym z takich przypadków warto przeprowadzić test wytrzymałościowy balonu, aby mieć pewność, że jest on w stanie wytrzymać próbę wysokiego ciśnienia, jakim zamierzamy go napompować. Cechą charakterystyczną posiadaną przez balony reklamowe z Chin jest to, że powstają one przy bardzo niewielkim udziale lateksu. Sprawia to, że nawet niewielkie ciśnienie może balony z nadrukiem zniszczyć, podobnie jak dłuższe wystawienie ich na działanie promieni słonecznych. Aby się przed takimi przypadłościami zabezpieczyć, należy takie balony wykorzystywać wyłącznie wewnątrz pomieszczeń lub wydać nieco więcej pieniędzy i przeznaczyć je na zakup lepszych, bo krajowych, balonów reklamowych. Bez kategorii